wtorek, 28 października 2008

Badania lekarskie

Jestem w trakcie okresowych badań lekarskich. Rano byłem na pobieraniu krwi. Miałem pewne obawy, gdyż podczas badań krwi przed wyjazdem do Anglii straciłem przytomność. Przytłoczyła mnie zabawa pani pielęgniarki z moją żyłą i zawisłem bezwładnie na podpórce na rękę. Teraz jednak było w porządku. Przeżyłem i niedługo idę po wyniki.
Cały weekend ćwiczyłem zawzięcie na gitarze. Nadal walczyłem z The Call of Ktulu, dokładając jednocześnie Fade to Black i Under The Bridge.
W sobotę poszedłem na wiec PIS-u w sprawie odwołania prezydenta Olsztyna. Interesowało mnie głównie wystąpienie Jacka Kurskiego, którego przyjazd zapowiedziano. Zjawił się z czterdziestominutowym opóźnieniem, prowadząc przed obiektywami kamer wózek z dzieckiem, zapewne jego własnym. Potem szybko znalazł się na mównicy i zachęcał do wyeliminowania zła z naszego miasta. Były obecne media: Polsat, TVN, TVO, TVP Olsztyn, Radio Zet. Ogólnie było nieźle, ale zmarzłem na kość. Frekwencja była marna: zgromadziło się około sto osób.

Brak komentarzy: