piątek, 24 października 2008

Gitarowe granie

Nareszcie wziąłem się w garść i zacząłem porządnie ćwiczyć na gitarze. Wydrukowałem sobie tabulacje kilku utworów Metallicy i Red Hot Chili Peppers. Wczoraj poćwiczyłem kawałek The Call of Ktulu. Jest to utwór instrumentalny Metallicy z płyty Ride the Lightning. Nie jest łatwo, ale się nie poddaję. Oczywiście nie przeszkadza mi to w regularnych treningach siłowych. Dzisiaj kolejna dawka przysiadów ze sztangą i dręczenia barków. Wieczorem, jak zwykle, kolejny odcinek serialu "Rzym".
Asia w najbliższą sobotę zaczyna kurs kwalifikacyjny dla nauczycieli, dzięki któremu ma uzyskać uprawnienia pedagogiczne. Zapisała się też na darmowy angielski do szkoły językowej Speak Up.
Zdzichu walczy o salę w IV LO. Był na rozmowie z dyrektorem Przybylskim i uzyskał aprobatę do rozmów o ustalenie terminu dla naszych treningów. Ja na razie i tak odpadam, bo skupiłem się na sztandze, ale Zdzichu chce przynajmniej poodbijać samemu o ścianę. W poniedziałek wszystko ma być jasne.

Brak komentarzy: